Doorbraak Infocus met ultra platte projectie tv
Doorbraak Infocus met ultra platte projectie tv (Doorbraak Infocus met ultra platte projectie tv)
InFocus® Corporation (Nasdaq:INFS), de wereldwijde marktleider in digitale
projectie, introduceert de InFocus Engine Solution, een volledig nieuwe
ontwikkeling voor platte projectie TV\'s (RPTV - rear projection televisie).
InFocus definieert hiermee de categorie van projectie TV\'s opnieuw door de hoge
beeldkwaliteit en heldere, scherpe kleuren te combineren met een plat en
lichtgewicht scherm. Het scherm is eenvoudig op de muur te bevestigen aangezien
het beeldscherm dunner en lichter is dan tot nu toe mogelijk was.
De nieuwe InFocus Engine kan beelden projecteren van 177 cm (70 inch)
beelddiagonaal, zonder kwaliteitsverlies. De InFocus projectie TV combineert
slimme Engine en -beeldschermtechnologie met een microdisplay die de
DLP-technologie van Texas Instruments bevat. Op de Consumer Electronics Show
(CES) in Las Vegas werd dit jaar de InFocus ScreenPlay 61\'\' Micro Display TV als
eerste TV geïntroduceerd die op basis van de InFocus Engine ontwikkeld is.
De InFocus Screenplay brengt RPTV naar een volgende fase door de afmeting van
slechts 17,39 cm (6,85 inches) waar tot nu toe de dunste RPTV 35,5 cm
(14 inches) diep was. InFocus richt zich met dit nieuwste product uit de InFocus
ScreenPlay-lijn op liefhebbers van video, dvd en games die met gevoel voor
kwaliteit en stijl met familie en vrienden in de eigen thuisbioscoop willen
genieten van films of computerspellen.
Dunner, lichter en veelzijdig bruikbaar Amar Samra, senior vice president en
general manager InFocus EMEA, licht toe: "Onze R&D afdeling is er als enige
in de markt in geslaagd een nieuwe categorie in RPTV te creëren. Met de InFocus
Engine is RPTV nog dunner, lichter en veelzijdig bruikbaar terwijl de kwaliteit
voldoet aan de wensen van de liefhebber. Deze nieuwe technologie is niet alleen
geschikt voor de home entertainment markt maar ook voor de zakelijke markt met
gevoel voor stijl zoals gebruik in vergaderzalen, conferentieruimtes,
klaslokalen en voor promotionele doeleinden".
InFocus kreeg voor de InFocus Screenplay de \'Best Buzz\' prijs uitgereikt tijdens
de Consumer Electronics Show die de tweede week van januari in Las Vegas,
Amerika is gehouden. De InFocus Screenplay en de InFocus thin displays voor de
zakelijke markt zijn na de zomer van 2004 te koop via selecte InFocus-partners (www.InFocus.com).
De prijs van de producten wordt dan ook bekend.
Deze uitgave is beschikbaar gesteld door Infocus.